Monday, July 25, 2011

Elemen Sindir Menyindir...

Currently(cehhhhhh nk speaking~) elemen sindir menyindir mmg dh hangat skrg.. pling2 yg aq tengok pun di kalangan remaja2 perempuan... mne tah dorang amik... pada aq la kn, fenomena ni berlaku disebab-kn oleh Cerita Sentap Hati Mak Nak (korang serch sndiri), yg di-pengacarakn oleh Professor-nye iaitu afdlinshauki.. Elemen sindir menyindir amat penting dalam hidup, kerana! kita akan bersikap jujur,tidak menyakitkn hati org lain dan yg pling ia dpt mengeratkn hubungan silaturahim sesama keluarga (mata keatas tangan kat dada) hahaha..
mengikut renungan manfaaat Profesor Sentap Hati Mak Nak... cara-cara untuk menyindir adalah

1)Dengan Menggunakan Nada Suara Yang Rendah di-Pluskn Dgn Kata Kata Yang Indah
2)Letak-kn Tangan Anda di Dada, dan Mata Pandang ke-Atas...
Ohhhh Yeah!!!!
hahahahahhaha...


ni contoh Tutorial.. siap Live!!

ohhhhhhhh yeah!!!


step yg betuLLL...
awwwwwwww you~

u mmg baik

adik mmg cute


dan! yg pling best, cube korang tengok blogger ni buat step menyindir ni..
jadikn??
cute,sweet,dumiLLL lg..
(mata keatas tangan kt dada)
hahaaha

korang?? pe cite?? try r...
hahahahahahah

12 comments:

kaka aiqah said...

hahahhahahahahahhahahahhaha bodo la ko tergelak ak bodo..hahahahhaha

Hasrul Hazrin said...

hahahhaa... jadikkn aq buat??..
HARHAR

kaka aiqah said...

hhahahha kelakar la ko ne jap g ak nk try la buat jgk

Hasrul Hazrin said...

buat laaaa..
aq nk nengok gak..
hahahahah

kaka aiqah said...

ak ondway buat ko tgok besok

Hasrul Hazrin said...

ok bha...

Nadia Ariffin said...

seyes aku tengok kaw macam nabil haa. untung nabil hensem dari kaw :D

Hasrul Hazrin said...

nadia: ckp je la aq ensem kn snang..

Lieyly ︱ Alia said...

xjadi nak try , HAHAHA ! :D

xlarat nk gelak dah...

Hasrul Hazrin said...

lieyly: hahahaha... tau xpe..

nashanadz said...

ok nak gelak.. hahahahahhahaa upss!

Hasrul Hazrin said...

nashanadz: hahahaha.. gelak sakan2 eh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...