Wednesday, July 27, 2011

Memang Tak Pernah Jadi

memandangkn hampir ke-semua blogger membuat post wordless wednesday hari ni, aq xkire, aq nk buat post aq jugak!(meneran niiii) hahaha..
maybe mmg party dorang kot main wordless2 cmni.. dh jdi adat... maybe one day aq terikut jugak! ahaks!
wokey2.. ari ni aq nk cite pasl aq laaa.. asyik cite pasl bende lain je,. maki sane, maki sini(teraseee ni~), pandang sane,pandang sini(lagi laaa Miley Cyrus terase) he3... tp, ari ni cite pasl bende aq nk buat dari kecik, mmg xjadik2! huh! stress gak ni.. he3.. bende yg aq dr kecik nk buat xjadi-jadi tanpa bantuan sesapepun adalah... buat air nescafe!!! hahaha.. pelik x??.. tp korang jgn pikir aq dong0L sgt pasl bende ni.. seyes aq ckp, mmg xprnah jadi buat air nescafe, tp kalu mak aq ad kt kadang kadang je jadi...fuhhh!!! tension aq~


kalu gune ni mmg la jadi... tp kurang manis~



kalu pure nescafe ni

dicampurkn dgn
yg ni 
vvvvvvvvvvvv

hmmmmmmmmmmm... kelaut mediteranean laaaa nescafe aq, seyes pahit!


kalau yg ni


di gabungkn dgn ni


hmmmm.. manis mcm Mak Jemah pny air..
hahahhaa

tp truly aq ckp.. kalu air teh,kopi sedap pulak aq buat.. nescafe ni laaa jdi ap tah air aq.. kalu xpahit, manis pun ad.. adessssss~ aq kalu kt hostel aq pki 3in1 puny.. br cpt settle, xd komplen2.. 
:D

5 comments:

chae ra said...

x payah la kopi2 ni..kafein byk..<<nasihat drpd org yg x minum kopi...

lilypelangi said...

sy suka nes nie tp tak ley minum T.T

Hasrul Hazrin said...

chaera: xbole la, sbb satu family aq mnum kopi..

lilypelangi: aiissshhh.. kn sdap,asl plak xnm minum?

amir fadhli zainal abidin said...

kw kne belajar kt kedai mamak ni.
kopi is better than nescafe.
minum susu lembu jela...kn senang.

Hasrul Hazrin said...

seyh: aq xske kedai mamak.. tgn berbulu.. ahaha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...