Sunday, August 14, 2011

Kumbang dan Bunga

Assalamualaikum..

Apa khabar budak comel??.. baik? sihat?
mesti la sihat kan? dah nama budak comel..

okey,hari ni memang hari yang mendebarkan... nak tau sebab apa?
-aku tunggu result contest dr abang Telaga Putih
-tengok Uncle Lee Chong Wei main badminton
-berdebor nak rasa air katira bulan ramadhan ni mase berbuka tadi..
-tu je kot..HAHA.. berdebor tak??

Hari ini, aku tak larat nak menaip panjang-panjang.. sebab pakcik penat.. 
HAHA.. lagipun dah hari-hari aku asyik update je, nak kosong dah otak aku ni.. aku buat blog just untuk
isi masa lapang aku dengan menaip dan meluahkan semua isi hati,limpa dengan jantung aku ni kat blog..
HAAAAH!! gempak kan? hahah.. kawinla dengan aku..
weeeeeeeeeee~

Berhenti melalut okey,
cube u'll tengok gambar ni..












Terima Kasih banyak-banyak kat pakcik google..

Korang tau tak apa makna gambar ni??


Kumbang dengan Bunga??
tettttttttttttttttttttttttt.ttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt..
salah...

Lelaki dengan Perempuan??
teeeeeeeettttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
pun salah

Pak Abu dengan Makcik Joyah??
tetttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
hampir tepat

nak tau apa??

makna di sebalik gambar ni adalah...


Kumbang = Lelaki
Bunga = Perempuan

makna kata..
bunga yang tak bersuara tetap diminati oleh kaum kumbang
so, bunga tu tak la gedik-gedik kalau ada kumbang tak suka.. sebab dia tahu siapa diri die..

In fact, bg kaum Hawa, terima seadanya diri anda, 
lawa,cantik,anggun,cute,comel, tu belakang cerita..
mesti ada kaum Adam yang minat kat anda.,
cuma belum ada masanya.. 

macam kes bunga, kalau anda diam, mesti ada kumbang yang akan terlekat.
sebab nampak madu dalam diri anda..


betul tak?
aku cakap betul ke x??!!!!!
*HAHAHAH


7 comments:

AiDa SyaFiQa said...

haha..xleh blah la hasrulll~~~

Hasrul Hazrin said...

@aida
bukan sengaja.. untuk sesama manusia..HAHAH


entry aku malam ni menginsafkn sikit r..

AiDa SyaFiQa said...

haha...

ashikinzulkefli said...

err, kita sukalahhhh awak punye post ni. hAHA. Gedikk lah !

kau kumbang , bunga sape asrol ?
Haaaaaaaaaa. tayah nak rahsiaaa :)

Hasrul Hazrin said...

@eykin
bunga??tah la ek.. HAHA

ashikinzulkefli said...

elehhhh kauuuuu . HAHA

Hasrul Hazrin said...

@eykin
he3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...