Thursday, August 11, 2011

Ragut atau Mangsa Keadaan?

Assalamualaikum..

Pakcik,Makcik,Adik,Kakak, dah puas berbuka??.. aku baru habis berbuka.. sedap lauk yang mak aku masak... made-in Annisa Food Restaurant lagi.. hebat kan?, dah 3 hari mak aku me-napow santapan berbuka.. 
biasa la kan? wanita berkerjaya~ tak de mase untuk buat berbuka.. tapi, Alhamdulillah jugak la, Sahur tak pernah me-napow lagi..he3.. complete 11 hari berpuasa,complete sahur tu air tangan mak aku.. he3..
macam SuperMak kan mak aku??..he3

Bberbalik tajuk entry malam ni, saya! sebagai rakyat Malaysia merangkap penduduk bumi yang fana ini 
berkata!
Saya ANTI-RAGUT!!!
hahahahha
tiba-tiba lepas berbuka terfikir ayat tu,, apalagi~ terus buat entry pasal ni..
cuba korang tengok gambar bawah ni.. :D

seraaaaam kan? geli pun ada~
thnx kat buaya-merah.blogspot.com sebab meletakkan gambar ini di blog anda..
actually aku jumpa gambar ni kat google, so, thnx beribu-ribu lemon kat pakcik google..

tujuan aku letak gambar ni sebab nak bagi korang tengok sikit.. terutama kat peragut-peragut kat luar sana,sayangi la nyawa orang lain sepertimana anda menyanyangi nyawa anda sendiri *except mat rempit!*
peragut ada bloggg,he3...jangan lupa follow aku pak peragut,, aku nak interview ko  hahahah!

Wahai peragut, 
kenapa laa ko jadik peragut! hahaha


Berita metro hari ni, ada juga kes maragut.. cube korang baca berita yang aku copy dr abang Metro Khamis hari ni.. :D
KUALA LUMPUR: Kepala seorang lelaki bukan sahaja dilanggar tiga kali dengan motosikal selepas terjatuh sebaik ditolak dua lelaki yang cuba menyamunnya berdekatan Jalan Selesa Ria, di sini, malah turut nyaris ditikam dengan pisau, kelmarin.
Difahamkan, dalam kejadian kira-kira jam 7.30 pagi itu, mangsa, Ng, 39, dalam perjalanan menghantar anaknya untuk latihan sukan di Seri Petaling apabila keretanya mengalami kerosakan dan terpaksa berhenti di tepi jalan.

Menurutnya, ketika memeriksa enjin, dua lelaki tidak dikenali dan menunggang motosikal menghampirinya.


“Tiba-tiba seorang daripada mereka menghunuskan pisau sebelum menolak saya hingga terjatuh.

“Lelaki itu cuba menikam saya di dada, tetapi saya mengelak dan pada masa sama, lelaki terbabit cuba merampas beg silang saya, tetapi tidak berjaya,” katanya.


Beliau berkata, seorang lagi lelaki melanggar kepalanya tiga kali menyebabkan dia pengsan.



Sementara itu, Ketua Polis Daerah Brickfields, Asisten Komisioner Wan Abdul Bari Wan Abdul Khalid mengesahkan menerima laporan kejadian berkenaan dan siasatan lanjut dijalankan.


MakCik!!! kat sebelah makcik tuuuu!!!
he3,, ni sebenarnya lakonan..dr surat khabar Kosmo aku rasa~
thnx banyak-banyak lagi kat pakcik google..he3

yang ni lagi teruk...
main tarik-tarik dengan perempuan pun termengah-mengah..
ingat perempuan ni Chyna ke?? kalau besar macam BigShow boleh consider lagi laa..



wokey,.,. habis suda membebel..
nak mandi,pastu terawih..he3.. bye2.. :D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...