Tuesday, August 2, 2011

Ramadhan + Puasa #2 (Tikus Pun Tahu Nak Puasa)

Assalamualaikum!
haaah.. post hari ni best sikit pasal puasa... he3.. overall puasa aq ari ni ok,, tak lah tension sgt sbb lapar(hurrggggghhhhh!!!!!)... puasa kene la ikhlas kn?, xlah smpai meragam LAPAR uh.. :D
yg aq nk cite pagi-pagi td mase aq buang sampah lepas sahur, terkejut gile bapak aq bile nmpk binatang yg diberi nama tikus sekeluarga tengah bersahur kt tempat sampah uh..

warrrggggghhhh!!! ni baru sorang ok~ 
kalu nmpak 1 KELUARGA,ap korang buat??
hahahaha.... mesti melompat sampai ter-baling tong sampah kan,kan kan???...

kalau-lah aq bawak handset aq mase uh, kompem2 aq amik gambo dorang sekeluarga bersahur.... aq rase aq pun terdengar dorang niat puasa td.. (cit,cit,cit,cit)... hahahaha... 



p/s:photo ni out of topic taw.. he3
saje je nk tayang gambo ni.. he3..
kite lg 28 HARI nk raya.. 
xsabonye,, lg2 nk masuk U skali nt.. woho0o0o0!!!


buku 555: weyh2.. korang persan x kt header uh??.. ad 3 tab.. haaaah! aq br blaja td,, jadi taw,sekali je aq try..cbe korang try tekan ke-3 tiga tlab uh.. nice ya.. :D



lagi satu,, nk promote blog Partner aq.. 
ni header empunya blog.. korang nk taw sape pny??..
dayana punye.. :D

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...