Sunday, August 21, 2011

Raya tanpa Puasa? Apa makna?

Assalamualaikum..

Walaweyhhh... kontroversi aku punya title post hari ni..
ye tak?

first-first aku nak tanya ni,
korang tengok tak citer cerekarama tv3 semalam?
mesti korang menangis kan?
meleleh sampai sahur baru boleh kering air mata tu..

kalau yang tak menangis tu tak payah tipu laaa..
sebab aku pun nangis..
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!
terharu tak?
hati kering macam aku pun boleh nangis..
bersyukurlaa sebab aku ada lagi ibu ayah mase raya ni..
Amin...
Alhamdulillah..


Wokey!
siang-siang tak boleh gosip k..
kite kene direct tooo point..

nak tanya ni..
kalau nak raya,tapi tak puasa apa makna?
mesti tak de feel raya tu kan?
lagi-lagi kalau dengar takbir raya..
tanda pelepasan dari segala ujian Ramadhan..
haaah! time tuh baru feel betul-betul raya..

Raya Aidilfitri actually untuk orang yang puasa..
keekkkekekekek..
perempuan yang baligh lagi normal??
haaah!
tu belakang cerita..

ni abang CUTE nak cerita..
*kene gosip jugak la nampaknye.. he3

kenal tak ngn mamat ni??


taw tak ape motif aku taruk gambar mamat ni?

paisehhhh la korang,, bukan sebab die tak puasa..
sebabnye die ni suke skodeng perangai mamat bangla..
hahaha

sebenarnya mamat ni nak cakap..
tadi mamat ni nampak sorang bangla bawak nasi bungkus ngan air te-o ais masuk rumah dorang..
banyak jugak laaa..



maknanya??
bangla-bangla kat atas kedai aku ni tak boleh raya laa yer..
kekekekekek



paisehhhh ngan psycho laa..
hahaha..


2 comments:

biehaa said...

motif? ngan bangla pun nak jelessss HAHAHAHA

Hasrul Hazrin said...

@biehaa
bukan jeles laaa..
aq anti..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...