Friday, August 12, 2011

SEGMEN : KUIH RAYA PILIHAN!

Assalamualaikum...
jangan marah kalau aku join contest lagi.. he3..
contest ni melibatkan feveret kuih raya aku.. fuhhh! dah start mengidam dah ni.. :D



tekan gambar,direct pergi rumah owner contest.. :D



wokey.. nak taw apa kuih raya feveret aku??
jeng,jeng,jeng!!!



yaaaa... Kuih Kakak Madu ni lah feveret aku..hihiih
inilah dia CornFlakes Madu BerMajerin Planta..
*syook habis budak ni...

Kita maen interview r..

#1= Macam mana encik Hasrul Hazrin (HH) bole terjebak dalan kanca CornFlakes Madu ni??

*oo0o0o0wwwhhhh.. first skali saya nk ucapkan terima kasih pada pihak tv3 kerana menjemput saya dalam interview ini.. *senyum kambing
saya terase kesedapan kuih ni semenjak saya kecik lagi.. tiap2 tahun mak saya buat kuih yang sama iaitu Almond London,Tart Nenas,CornFlakes Madu dan Dahlia.. tapi satu je feveret saya iaitu,CornFlakes Madu.. even lepas berbuka pun saya makan cornflakes madu tu..

#2= Apa keistimewaan cornflakes madu pada encik HH??

*hmmm.. paling istimewanya kuih ni senang untuk di buat dan diperbaiki... xpayah susah2 nak meng-Oven mcm kuih2 raya yang lain.. just panaskan kuali,masukkan ramuan2 yang sepatutnya dalam kuali..pastu terus letak dalam mangkuk cawan kertas tu.. he3.. senang kan,kan,kan,kan????

#3=Raya tahun ni,dapat tak rasa kuih tu?

*InsyaAllah dapat, sebab tahun ni mak saya tak dapat buat kuih raya sebab beliau menerima banyak tempahan baju,so saya mengambil keputusan untuk mengambil tender kuih raya dengan mak Hazmizah yer..
banyak jugak saya bo0king.. InsaAllah dapat rasa sebelum saya berangkat ke-UteM,Melaka... harhar

#4=Okey, terima kasih atas kesudian encik HH untuk di interview... Saya respect kat Encik.. encik memang CUTE!!! 

*harhar.. obviously dear.. thts me! harhar.. most welcome untuk awak sebab sudi interview saya... he3..





wokey.. abis suda..
k.. bye2.. :D

4 comments:

AiDa SyaFiQa said...

haha..yela budak cute~~
thanks sebab join..good luck!

Hasrul Hazrin said...

thnx akak giant!! he3 :) bagi aq menang taw.. haha

alyana shafinas said...

wahh..kter minat kueh raya yg sme lahh...hehe..salam kenal..follow u.. =)

Hasrul Hazrin said...

@alyana
he3.. ad jodoh..HAHA..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...